wtorek, 10 czerwca 2014

Pod górkę

U nas nie może być spokojnie. Jak tylko ząb upierdliwiec daje chwilę oddechu i od dwóch dni jest spokojniej jakoś, to pojawia się inny problem. Tym razem z zasypianiem. Aby uczcić to, że Dziecię moje kochane nauczyło się stawać w łóżeczku, postanowiła Gwiazda... stawać cały czas. Nieważne, że jest pora spania, nieważne, że na oczy już nie widzi ze zmęczenia. Staje wytrwale, upada, płacze, i znowu staje i tak w kółko. Dziś rano trwało to ponad godzinę, już nie miałam siły kłaść jej, bo nie minęła sekunda a ona znów była na nogach. W końcu z wyczerpania zasnęła na siedząco, złożona jak scyzoryk, z głową na swoich stopach :/ po południu też była awantura. Tak się darła, że aż okno zamykałam, bo bałam się, że sąsiedzi policję na nas naślą, że dziecko maltretujemy. Nie wiem czy to jakiś etap przejściowy, zafascynowanie tym staniem, czy jakaś grubsza sprawa? Nawet w śpiworku chce stawać, w wannie też, a nogi jeszcze takie koślawe, takie gnące się na wszystkie strony... Sama nie wiem czy mam jej zabraniać, czy uznać, że skoro sama staje, to jest gotowa? Tak nam powiedziała kiedyś nasz pediatra, że dziecko samo sobie krzywdy nie zrobi, że robi tyle ile może bezpiecznie zrobić... Ale czy na pewno?

4 komentarze:

  1. Nauczyla sie stac spodobalo jej sie, wiec postanowila nowa umiejetnosc trenowac ;-) Nie martw sie to normalne, po prostu kolejny etap rozwoju. Jeszcze wiele takich etapow i niespodzianek przed wami. Nie raz corka cie jeszcze zaskoczy ;-)
    A placz i marudzenie- moze to od tych upalow? Bo nawet nam doroslym trudno to wytrzymac dzieck tez sie mecza.
    A moze nastepny skok rozwojowy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba skok rozwojowy, zafascynowanie staniem i wszystko na raz. Uhhhh wiem że kiedyś będę się z tego śmiać ale dziś mam dość, jeszcze jakieś choróbsko mnie chyba rozkłada bo nie do życia jestem :/

      Usuń
  2. U nas to samo tylko z obrotami na brzuch. Franek nie umie tak odpoczywać i gdy się obróci np. w czasie snu to budzi się z płaczem. Ostatnio robi to też przy zasypianiu, chce mu się spać i zamiast na bok, odwraca się z rozpędu na brzuch i jest płacz. Ech te dzieci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za parę dni im się znudzi, ja liczę, że gdy Mała zacznie wstawać przy meblach a nie tylko w łóżeczku to się wystoi poza łóżeczkiem i tam będzie już tylko spać ;) mam nadzieję, że u was też się uspokoi, może to faktycznie jakieś skoki rozwojowe, już sama nie wiem :/

      Usuń