poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień mamy :)

Dziś jest nasz dzień mamusie :) czasami nie mogę w to wszystko uwierzyć, że urodziłam dziecko i jestem mamą. Jestem najszczęśliwsza na świecie, że mam mojego małego Skarbka. Chociaż macierzyństwo ma smak czasem gorzki, zdarzały się też łzy i gorsze dni.. to kocham moją Małą córcię całym sercem i wiem, że to się nigdy nie zmieni. To jest prawda, że miłość matki do dziecka to zupełnie inny rodzaj uczucia, którego nic nie przypomina. Pamiętam jak zaraz po porodzie wpatrywałam się w moją małą kruszynkę i moje serce przepełniała taka miłość, że aż łzy kapały mi z oczu, a z piersi wyrywał się szloch. Minęło kilka miesięcy, a ja kocham ją coraz mocniej. Mam nadzieję, że ona pewnego dnia powie mi to sama :) Na razie Tata pomógł Małej kupić śliczne kwiatuszki i wręczyli mi dzisiaj.

Wszystkiego najlepszego mamusie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz