poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Dlaczego blog?



Z pomysłem założenia bloga nosiłam się już od kilku lat. Jednakże zawsze było coś ważniejszego, zawsze coś innego odwracało moją uwagę, ciężko było mi po prostu usiąść i zacząć pisać. I tak minęły studia, zaczęło się „dorosłe” życie, ślub, a w zeszłym roku upragniona ciąża… Dni uciekają, wspomnienia tak szybko się zacierają, mała Kluska ma już ponad 7 miesięcy i już widzę jak wiele rzeczy zaczyna mi umykać, jak ciężko zachować w sobie tą świeżość przeżyć i emocji które mi towarzyszyły. Dlatego chcę to w jakiś sposób utrwalić, zwłaszcza dzieciństwo mojej córeczki, tak abym kiedyś mogła wrócić do tych wszystkich chwil, często słodko-gorzkich i móc je przeżyć na nowo. Żebym umiała jej odpowiedzieć na pytanie, kiedy wyszedł jej pierwszy ząbek, jakie było jej pierwsze słowo,  żeby wiedziała jak bardzo ją kochamy i cieszymy się z tego, że jest. Życie pisze różne scenariusze, a ja postaram się sumiennie relacjonować jego bieg. Przedstawiam więc  naszą wesołą rodzinkę:  Ja czyli mamuśka na urlopie macierzyńskim, tfu… rodzicielskim, aktywna zawodowo otwarta na świat i ludzi, lubiąca długie spacery, leniwe wieczory z książką lub filmem, Mężuś, czyli macho o gołębim sercu zakochany po uszy w swojej córce i w żonie (mam nadzieję ;) no i Kluska, rozkoszny bobas, śmiejący się do wszystkiego i wszystkich, dziewczyna z charakterem J Mam nadzieję, że zaprzyjaźnimy się na dłużej. Jeśli ktoś będzie chciał czytać moje wypociny, wymienić się doświadczeniami, dać jakieś rady to będę wdzięczna. Jeśli nie – to nie będę mieć żalu. Jest to pamiętnik głównie dla mojej rodziny i o mojej rodzinie, ku pamięci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz